《某些日子、某些傷痛、即使過了多少年,仍然忘不了》

前幾日,我正在當值時侯,望望手機時間,晚上九時五十分,仲有十分鐘我就正式收工,今晚求助想搵我地傾嘅人唔多,於是我都開始收恰行裝準備放工。突然,Whatsapp傳來一個訊息,我望一望個名,是一個上年認識的一位大學生。
 
「夠鐘收工?」她問。
 
「差唔多,有事想搵我傾?」我問。
 
「無,見你地uTouch個Facebook好耐無更新,睇下你地攪緊咩姐。」
 
聽完佢咁講,我都感到驚訝,原來有人會留意我地個Facebook page?
 
我繼續回應:「最近工作有點忙,所以更新有點慢……」
 
「無靈感吧? 我好鐘意你地寫嘅文,好有共嗚,但每個月得幾篇實在太少。」
 
「做咩?似乎你有心事喎,定係,你有嘢想我寫出嚟?」
 
她說:「無,只係有時覺得,以前我唔開心嘅原因好多都係讀書呀、分手呀等等,呢啲都可以好快無事,因為問題總會解決總會過去,之後就會好開心過自己想過嘅生活。但自從上年開始,直到今日,我覺得開心已經好難,原來有啲傷痛,即使過咗幾多年都好,都仍然忘記唔到。」
 
我大概都明白佢想表達什麼,腦海不禁諗咗一陣。
 
「哈哈,我無嘢喎,純粹有感而發。10點喇,你夠鐘放工。」她說。
 
「除咗失憶之外,我相信人無可能會真正忘記一件事,一個人,甚至一個傷痛嘅回憶。但我仍然會相信,時間會沖淡一切,又或者所忘記嘅事嘅重要性慢慢降低。不過,願唔願意放低又一件事。」
 
「但願我有一日可以放低,不過呢一刻,Sorry,我仍然放低唔到。」
 
正我當打字回應時,她續說:「我真係無嘢喎,你收工喇!我覺得呢刻放低唔到都好嘅,起碼仲可以提醒自己。好喇,再見喇。」
 
我亦聽佢話關上手機,然後就寫了這篇文,就報答你給我的靈感吧。
 
但願有一日你可以釋懷。
 
 
************************
  
請Like 我地Facebook / IG,以示支持。
    
如果大家想找人傾訴,我們很樂意和你詳談
大家亦可以嘗試我們的輔助小精靈,去了解自己,測試你的快樂指數。
http://m.me/utouch.hk
   
https://hearforyou.hk/tc/home
想了解多d 有關情緒服務,可以上呢個網址=)
   
#情緒支援
#hearforyou

********************************************************
Instagram:http://instagram.com/utouch_hkfyg
Facebook:utouch.hk
Facebook inbox:http://m.me/utouch.hk
Whatsapp:https://wa.me/85262778899

發表回覆

你的電郵地址並不會被公開。 必要欄位標記為 *