《最害怕的事不是被對方拒絕,而是對方消失了》

最近唔少學校都邀請我地網上社工分享一啲網絡危機講座比學生聽,特別係關於「網上交友」。

每次去到學校,學生都會一張厭倦的臉,彷彿就好似同我表達一個訊息:「又係講呢啲老套嘢,又係叫我地點樣唔好信陌生人,小心唔好比自己資料比人等等……以防止唔好比人騙財騙色,然後叫我地唔好用交友apps……」
 
大概「網上交友」由以前各界關注,變得現時大家都老生常談嘅問題咁,因為過往實在講得太多,要關注要防止要表達嘅保護資訊已經太多了。
 
但我地仍然堅持要去講呢個題目,因為網上識朋友已經幾乎變得必然的事,而且係正常不過嘅事,所以當中的風險更加影響到我地青年,更值得關注。
 
我知道各個學生,甚至成年人都知道網上識朋友係有風險,但明知有風險都會投入去玩,點解? 因為需要。
 
我地認為網上交友令人感到傷痛並唔係「騙財騙色」,因為媒體素養一直進步底下,其實好多人都有自己底線,亦好易知道對方企圖,都已經小心同保護自己好多。

真正令到我地困擾,情緒出現困擾,係對方消失了。
 
如果網上識朋友,好容易會曖味,好容易會投入呢段感情關係之中,由以往幾十個訊息變成一日千幾個訊息,對方不斷關心你,起身同你講早晨,瞓覺同你講晚安,彷彿呢段感情令你感到安全,開心,甜蜜。
 
通常去到某個位,就係表白,一係成功,一係失敗。
 
但往往好多人都等唔到呢個結果,對方就消失了。
 
點解?點解對方block咗我?點解對方變得冷淡?
由以前千幾訊息,變成“哦… 嗯… 係咩……“

點解?係咪我有問題?係咪我講錯嘢?係咪我唔吸引?
 
好多好多問題都怪責於自己,但已經無法得到答案,因灼對方已經del哂對話,block左你,唔理你了。
 
情緒困擾就咁出現了,呢種傷害非常巨大,令人難以招架……寧願被對方拒絕,都好過這樣不明不白地“拒絕“。

更重要的是, 這種傷害是防不勝防, 不是如何說教就可以避免,因為當付出感情投入時,感性大於理性,就好容易墜入呢個危機。
  
呢個就係現時「網上交友」所面對最大嘅情緒困擾。

************************
請Like 我地Facebook / IG,以示支持。
如果大家想找人傾訴,我們很樂意和你詳談
大家亦可以嘗試我們的輔助小精靈,去了解自己,測試你的快樂指數。
http://m.me/utouch.hk
https://hearforyou.hk/tc/home
想了解多d 有關情緒服務,可以上呢個網址=)
#情緒支援
#hearforyou
********************************************************
Instagram:http://instagram.com/utouch_hkfyg
Facebook:utouch.hk
Facebook inbox:http://m.me/utouch.hk
Whatsapp:https://wa.me/85262778899

發表回覆

你的電郵地址並不會被公開。 必要欄位標記為 *