《一人一句令你感動的歌詞》

記得上年有個晚上,突然見到一個中學好友喺IG Story Post咗呢兩句歌詞,係王苑之首《末日》,本身我對呢首歌無咩特別感受,腦海只係諗到」 哦 聽過下 」 而無深刻感受,但點解呢個好友對呢首歌特別有感覺呢?
一年後,我終於了解呢首歌點解對呢個好友有咁深刻感受。
原來一年前嘅平安夜,好友Mandy同佢拍咗八年嘅男朋友一齊約某間餐廳食飯慶祝,雖然已經一齊咗八年,但兩人仲係好似熱戀期咁,會為呢啲節目花上心思同準備。
當日佢男朋友準備咗一間好出名嘅餐廳同聖誕禮物,本來係一個開心愉快嘅平安夜。
但食食下飯時侯,佢男朋友突然感到心好痛,痛得掃低桌上所有食物,驚動我好友同身邊所有食客,眼見佢男朋友一身冷汗同痛苦表情,我好友實在嚇壞了,餐廳內嘅人紛紛打電話Call白車……
喺送去醫院期間,佢男朋友已經昏迷了,所有人都唔知道點解會咁。
直到醫生話可能有隱性疾病,隨時今晚就會離開,要家人有心理準備,各人都崩潰了。
大家都無諗過佢男朋友一直健健康康,點會咁突然?
後來,佢男朋友堅強地奮鬥咗兩晚後,就無聲無色地離開呢個世界。
餐廳致電來關心,因為本身佢男朋友就同餐廳夾好咗嚟一個求婚嘅平安夜,而介指亦一直準備好。
當好友從男朋友衣物搵出一盒介指時,情緒當場崩潰,十分不捨。
作為好友嘅我們,見佢一直聽住呢首歌,若代入的話,就會明白佢心情如何。
無論有冇病或危與機,希望大家好好珍惜眼前人
真係要當無明天地 好好擁抱至愛
如果 禍與福都躲不過
就每天當沒明天 捉緊愛人過
將生活還給我 做每天必修功課
就算知歲月無多 無憾的生存過
在愛惜中離座 已經不錯
2020年就快過去了,大家呢一年有咩歌詞令你感動或傷感呢?
*****************************
如遇上任何生活情緒問題都可以搵我地傾下 =]
大家亦可以嘗試我們的輔助小精靈,去了解自己,測試你的快樂指數。
想了解多d 有關情緒服務,亦都可以上呢個網址=)
*****************************
Facebook:utouch.hk
Facebook inbox:http://m.me/utouch.hk

發表回覆

你的電郵地址並不會被公開。 必要欄位標記為 *