《曾經對你許下承諾,願每年都會跑一次》

2018年,班上嚟咗一個新同學,從佢踏入課室嗰一刻,我就已經被佢深深吸引住。
 
佢無女神嘅臉容,無女人夢寐以求嘅白皮膚,亦無一把長長嘅頭髮,而係一個比較運動型嘅女仔,皮膚較黑,頭髮亦只去到膊頭位置,佢,本來就係一個唔起眼嘅女仔,但唔知點解一望住佢,就忍唔住想望多佢幾眼。
 
從此,我就開始留意住佢。
 
由於佢係新同學,對於學校嘅一切似乎唔係太清楚,加上班上面嘅同學仔都忙於準備公開試,邊個會得閒主動去關心佢適應問題?
 
於是我就主動撩佢傾計,我覺得咁做已經用盡我一生人嘅勇氣。
 
「多謝你,呢度得你一個肯理下我,我覺得呢個班氣氛好似好沉重。」似乎佢都留意到。
 
「仲有唔夠半年就考公開試,個個都好大壓力,仲點會留意到身邊發生咩事。」
 
「咁你又留意到我嘅?哈哈。」
 
估唔到反應咁直接,可能做開運動嘅人都比較主動直接吧? 我對呢類型嘅女仔不嬲都唔係好招架得住,但挑戰愈大,我就愈覺有動力。
 
畢竟我成績一直都好差,公開試,我已經一早投降。
 
同佢相處耐咗,發現佢成績一直都唔錯,但外表睇起上嚟竟然唔覺佢有任何溫書疲態,每次上堂,大家都累到恰眼瞓時,佢係唯一一個仲好精神上堂聽書。
 
「我想買對跑鞋,你今日放學得唔得閒?」佢竟然主動約我,雖然只係放學一齊去買嘢,而唔係正式約會,但對我嚟講已經好滿足。
 
「好呀,咁放學一齊去。」
 
好景不常,呢日放學,老師開咗一條題目比大家,如果大家唔識做就無得走。
 
我望住條題目,完全唔識,眼見身邊嘅同學仔一個接一個咁做完而離開,我開始著急,冷汗直流,我感覺到自己情緒開始緊張,加上我約咗佢,如今我仲留喺到面對一堆唔識嘅題目,呢刻我充血上腦,甚至有種想喊嘅感覺。
 
佢似乎都留意到我了,於是趁老師行開咗,主動坐埋嚟幫我做。
 
見到佢快速幫我做哂題目,係我讀書以來最覺得自己無用嘅時刻。
 
我地兩個一齊去買鞋,全程我都無出聲,我頭先仲幻想大家一齊開開心心買鞋,但我呢刻真係無份心情。
 
「請你飲。」
 
當我回過神來,眼前有包檸檬茶,原來佢買咗包嘢飲比我。
 
我地坐喺公園,傾咗好多嘢。佢認為離公開試仲有時間,其實仲有可以追,鼓勵我要加油,佢會幫我補習,同時間,佢希望我可以健康點,如果可以跟佢一齊跑步就最好。
 
「跑步?有時間都拎去溫書。」 
 
「跑步係好健康,跑完之後起碼個心都放鬆唔少,到時你先有狀態去溫書,溫書先有效率。」原來呢個就係佢咁健康又成績好嘅秘密。
 
2018年。
 
學校社工嚟咗我地班宣傳香港青年協會一個活動,叫背包跑。
 
班上嘅同學都無興趣。但我聽後,望住佢,佢又望住我,我地兩個相迎而笑,原來我地不知不覺間已經建立咗屬於我地兩個嘅默契。
 
2019年。
 
我同佢雖然離開校園,但我地仍然一齊參加咗香港青年協會嘅背包跑。
 
由第一次報跑3k,到今日嘅10k,彷彿我身心健康都大幅提升。
 
「你睇下你,當初仲話跑唔到10k,呢家咪得咗。」佢笑住對我說,從佢笑容之中我可感受到,佢真係真心為我高興。
 
「好,如果青協再攪背包跑,我嘅目標就係要快過你。」
 
「係?好呀,但你要應承我,如果下年仲有得跑,就算我唔喺到,你都要跑喎!」
 
「好呀,我應承你。」當時唔係好明佢呢句點解,但兩年後,我終於知了。
 
疫情影響下,青協雖然都會舉行背包跑,但已經轉到網上。
 
而佢,已經移民去咗外國生活。似乎當年佢已經知要走,只係一直都無開口。
 
送佢機當日,我好輕鬆同佢拜別。
 
事後,我喊咗一晚,因為我知道,我同佢關係已經完結,我再好難同佢製造更多回憶。
 
我望住背包跑個報名表,我呆咗好耐,腦海諗起過往幾年同佢一齊跑嘅日子,忍唔住又落下眼淚。
 
喊完一輪,心情似乎好咗好多,亦都報咗名參加跑10k。
 
我將報名成功通知send比佢,原來我地一年無傾過計了。
 
佢收到後,好快回我一句:「你知唔知背包跑,個背包係裝啲咩?係壓力同情緒。你要記住,即使我唔可以同你一齊跑,但你都要為自己健康而跑,知嗎?」
 
……
 
雖然我同佢呢段關係喺好多人眼中都不值一提,既普通又無特別之處。
 
但識到佢,帶我去跑步,參加背包跑,似乎已經改變了我人生。
 
希望大家都跑出屬於自己的解憂路線,探索自己及別人的新風景,即刻報名:
 
【活動詳情】
活動日期:2021年4月1日至14日
地  點:不限
組  別:2公里、5公里及10公里
費  用:$100
截止報名日期:2021年3月19日
 
大會紀念品豐富,參加者完成賽事後可獲「解憂旅行包」,內含多款精美紀念品如運動口罩、運動口罩套、每組別設特製獎牌、解憂茶包、自癒浴鹽等。
 
青協線上背包跑2021報名及詳情:http://www.runforwellness.org.hk
 
#Runforwellness #青協線上背包跑2021 #解憂路線

發表回覆

你的電郵地址並不會被公開。 必要欄位標記為 *