《女生限定的改造企劃》

有人話:「男追女隔層山,女追男隔層紗」,點解明明我係女仔,但就一直吸引唔到身邊嘅男仔?

係咪因為我樣唔靚?
係咪因為我身型無人地咁fit?
係咪因為我講嘢唔夠叻?
係咪因為我無女性嘅吸引力?

為咗以上問題,好多女仔都不斷向住唔同嘅目標去試下「執一執」自己,開始去模仿人衣著……開始去夾硬扮得主動去識人同人出街食飯,開始對身邊男仔來者不拒,開始打扮自己……

但好多時都事以願違,最後失敗告終,唔知自己應該點做,更加攪到自己連「自己」都忘記,個人失去方向。

亦有人話:「熱血青春只係適用男仔,女仔點樣可以熱血青春?」

我都好想好似男仔咁跑住大叫
我都好想同成班女仔一齊完成一個目標
我都好想同成班女仔一齊跳一隻舞
我都好想趁住假期用盡自己體力去青春一下
我都好想好似男仔咁累到瞓喺到大叫好爽

如果你睇到呢度,內心都好想趁住嚟緊假期好好享受熱血青春,就即刻參加我地呢個改造企劃。

我地專業導師同社工,一定會幫大家將自己嘅內在美展現出嚟,成為一個具吸引力嘅女仔,同時又可以熱血青春~融化寒冬!

唔好怕羞,唔好擔心企劃嘅人會點,入面所有都係女仔,每組都有社工導師睇住。
改造企劃第一期達到空前成功,今次專為女仔而設,仲點可以錯過?

開始報名兩日,已經超額報名,人數熱烈,但我地仍然想更多有需要嘅「你」一齊參加我地呢個Be a Better Me 企劃!費用全免!

Be a Better Me 改造課程包括:
自我療癒
教你化妝打扮造型
熱血青春跳舞
營養yoga

等等……一系列改造活動。記住,人數過多,我地會安排進行面試=」

有興趣報名就去我地bio表按報名link報名喇~或者dm 我地都可以!
有咩問題都可以問!唔好怕羞呀!把握機會!!

*************************************
Instagram:http://instagram.com/utouch_hkfyg
Facebook:utouch.hk
Facebook inbox:http://m.me/utouch.hk
Whatsapp:https://wa.me/85262778899

發表回覆

你的電郵地址並不會被公開。 必要欄位標記為 *