情人節分手並唔係咩新鮮事,如果對方要分手,唔理你生日定聖誕節,都係會分手。

因為分手從來都唔係當日先決定,而係節日前早早已經考慮過。

當日常生活日積月累嘅「不滿」、「唔夾」、「衝突」到達難以忍受嘅程度時侯,就會萌生分手念頭,而選擇節日去提出分手,只係普天同慶節日氣氛之中,真係再難以同你一齊笑住地過。

所以,唔應該問「點解情人節要同我分手?」,反而應該係「點解對方要同我分手?」

最記得上年情人節,有個男仔whatsapp我地傾感情煩惱,原來佢被分手了。情緒當然失去控制,負面情傷亦在所難免。我可以做嘅,就係聽佢呻下同回憶佢依段已失去嘅感情會為佢將來帶來點樣嘅成長。

我成日都會講:「分手固然傷心,但一定要知道分手背後原因,避免將來有新一段關係時重覆犯錯。」

個男仔分享佢個故事,原來對方喺交友apps識,一開始唔抱有期望去同個女仔展開對話,但發覺傾傾下好似咩都好夾咁,久而久之,就正式開始咗。

但原來一切都係假象,因為佢地所謂嘅「夾」只係網上,到真正現實見面相處多咗,開始出現衝突磨擦,個男仔深知段關係出現問題,但一直無力修補,最後眼白白望住段感情分手告終而唔知道發生咩事。

當時我分別問咗佢個性格同女友係點,發覺二人本來就係屬於兩個世界嘅人,衝突在所難免,相處亦會比一般情侶困難大,但可惜當時未能具體同佢分析,未能比佢及時修補段關係。

「我好唔好同佢提出復合要求?」個男仔問。

其實提出復合前,一定要認真考慮今次分手原因,如果唔係夾硬復合只係二次傷害。要知道分手原因外,仲要知道自己喺一段關係入面屬於咩角色,先可以了解自己之餘,亦可以了解對方。

直到今日,大家終於以透過我地uTouch所製造嘅《ReBOT》,透過實境故事話你知交友時遇到嘅抉擇,最重要係,入面有測驗可以比你自己你喺一段關係入面,屬於邊一類人,我地會比建議你點樣經營一段關係,從而減少磨擦。

如果做完之後想搵我地傾下,入面都有whatsapp 提供。

《ReBOT》親密關係鑑別程式

平台:Telegram
Telegram Bot名稱:@utouchreBot

發表回覆

你的電郵地址並不會被公開。 必要欄位標記為 *