孤獨類型分析

孤獨,呢個詞大家成日都掛係嘴邊,但係孤獨其實有好多成因,你又知唔知?當同朋友講到孤獨嘅時候,唔知點樣表述自己心底嘅感受。
 .
無他,皆因你對「孤獨」其實並不了解!
 .
孤獨唔可怕,可怕嘅係唔了解。
 .
有時同班朋友嘻嘻哈哈過後,突然覺得空虛嘅你,抑或係覺得自己埋唔到堆嘅你,或者平時好哋哋,但一個人就會好難受嘅你,都係受孤獨困擾嘅其中一個人。
 .
其實大家或多或少都會出現孤獨情緒,同樣好多人都會將呢種感覺置之不理,可能係習慣,可能係覺得無咩問題。的確,人本身有很強的情緒掌控能力,乃至於有部分人能享受孤獨的時光,將呢種感受轉化為驅動力。當然咁係最好嘅情況,但係唔少朋友深陷孤獨嘅泥沼,而舉步維艱。皆因越釀越濃厚嘅孤獨感,超過你可以承受嘅上限。
 .
孤獨係唔係唔好?其實都係取決於大家點樣處理同面對。有鑑及此,我哋設計咗一份孤獨類型傾向分析問卷,畀大家嘗試去了解自己係咩一種孤獨嘅類型,同埋應該要點樣面對呢種孤獨。
 .
我哋都期待大家攞住呢份分析過黎,同我哋分享自己嘅孤獨心聲。無論你有咩意見,覺得準或者有少少偏差,我哋都好想聽到。
.
到底你是屬於邊種類型嘅孤獨?一齊分析下~