《秋天,唔知點解特別掛住人,亦唔知點解特別唔開心》

讀書時侯,成日讀到古人詩句好多時都係描寫秋冬嘅悲傷,好似自古以來,我地喺秋冬時分特別多情緒反應。
 
但係,傷春悲秋已經唔係古人權利,過了幾千年,我地都會一樣有情緒反應。
 
有個學說症狀叫 」 季節性抑鬱症 「,簡單啲講,喺某個季節底下情緒好多時都會突然變差
其中一個原因係因為日照時間短,代表大家更少機會接觸陽光,身體就更易冷,令人不想活動,從而造成無形的壓力,引致荷爾蒙失衡。
 
姐係話,身體愈凍,個人愈空虛寂寞,秋冬固然令到人特別唔開心。
 
其實香港天氣已經無以前咁四季分明,秋冬時間縮短,炎炎夏日反而愈來愈長
可能無形間令我地更加珍惜秋天,但深知秋天將會慢慢遠去…..
 
至於點解特別掛住人,真係唔知點解,可能自細都比周杰倫首」楓」影響咗吧?
 
 
面對秋天,我地要多哂太陽,吸收多啲陽光,積極做運動
同埋最好搵返個伴或朋友,一齊開開心心打邊爐就最好~
(都要記得小心個人防疫呀)
 
 
緩緩飄落的楓葉像思念~
為何挽回要趕在冬天來之前~
 
生活上有任何問題都可以搵我地傾下 =]
  
大家亦可以嘗試我們的輔助小精靈,去了解自己,測試你的快樂指數。
http://m.me/utouch.hk
  
https://hearforyou.hk/tc/home
想了解多d 有關情緒服務,亦都可以上呢個網址=)
  
#情緒支援
#hearforyou
#facebook
#秋天
#楓
  
******************
Instagram:http://instagram.com/utouch_hkfyg
Facebook:utouch.hk
Facebook inbox:http://m.me/utouch.hk
Whatsapp:https://wa.me/85262778899 

發表回覆

你的電郵地址並不會被公開。 必要欄位標記為 *