「突發!」 填問卷送Homepod mini!咁大件事無人講?!
既然無人講就我講喇,今次我地想大家幫幫手填一填問卷,係關於青年孤獨調查,所以真係希望大家花一分鐘時間,幫手填一填問卷,比我地了解「你」嘅孤獨。
過去我地uTouch一直致力關注青年孤獨感問題,亦舉辦好多活動同講座,為咗更加了解青年孤獨問題,所以我地決定嚟一個全面嘅問卷調查,希望比我地知道得更多,能夠提供更好更貼地嘅服務幫助年青人。
記住!
只要有份填問卷 ~我地就會抽出幸運兒,再回答我地一條關於「孤獨」問題!只要答岩嘅你!就可以得到價值$749嘅Homepod mini!同埋附送音樂spotify劵比大家用~
到時就可以一邊同siri 傾計解悶,又可以一邊聽住自己想聽嘅歌享受屬於自己嘅時間~
仲唔快手填,每人只限一次機會~!
誠邀12-24歲的嘅你幫手填寫Google Form問卷 ~~

發表回覆

你的電郵地址並不會被公開。 必要欄位標記為 *