《到底,我呢兩年嚟做過啲咩?》

「好啦唔該哂你,拜拜。」
我緩緩走出呢間公司嘅門口,我企喺門口望住塊招牌,諗起頭先嘅面試。

其實我都唔係真係好想做呢份工,但係原來自2020年畢業之後,我已經過咗一年嘅待業生活。屋企唔等我養,每日喺屋企打機煲劇,呢種生活係我夢寐以求嘅 畢業即退休 生活。

無錯,頭兩個月係好爽好hea好舒服,成班friend一齊hea,自由自在,想去邊就去邊;過多兩個月,冇咩機好打,疫情又搞到冇乜地方去。睇落之前兩個月同我一齊hea嘅朋友都開始陸陸續續搵到工,好似…原來得我一個係乜都冇諗過,唔知將來條路點行咁…

於是,我就踏上咗搵工嘅路,可能因為我唔係讀專科啦,成績唔係特別出眾又冇乜專長,寄咗好多份CV都係冇乜回音,有得面試嘅工我都係求其見下就算,結果都係到依家都未有人請。

喺呢幾個月入面,我陷入咗沉思,到底我想做啲咩?到底我嘅存在係為咩?有冇意義?我其實係咪被需要?

原來唔經唔覺已經2021年三月,其實我呢兩年到底做過啲咩?或者咁講,我呢個人生又做過啲咩呢? 我開始懷疑自己嘅存在價值同意義,慢慢情緒都開始出現問題,但身邊嘅朋友都忙,始終冇人明白我。

我真係好想搵到答案,到底有冇人可以幫到我去脫離呢個走唔出去嘅漩渦?

****************************************************

其實呢個未必係一個漩渦,只係你未搵到點醒你嘅明燈!

嚟緊3月15同17號,uTouch將會分別聯同青年就業網絡至及全健空間,去搵大家嘅Dream Job同埋同心理學家你問我答!

點樣去搵大家嘅Dream Job?
透過同青年就業網絡嘅講者對談,大家可以更加了解自己的性格及興趣以及所長,認清未來的發展,尋找人生方向!

至於同心理學家就可以展開激情對話,同全健空間嘅心理學家進行你問我答!對於自己情緒有疑問?想窺探自己嘅內心世界?有咩想知嘅,一一都可以搵我地。

所有人都可以參加架!包括你,你,你同埋你!想搵到自己嘅Dream Job同面對自己嘅心魔,都非常歡迎你地報名參加!

機會難得,名額都有限,可以dm我地或者㩒下面嘅Link報名啦!

15/3 uTouch x 青年就業網絡 (YEN) 個人成長工作坊 – 「如何尋找你的Dream Job?」:
https://forms.gle/NvaujxPPGrBqz3vt6

17/3 uTouch壓力焦慮工作坊 – 「臨床心理學家你問我答」:
https://forms.gle/RhcWd6XDcRS4EZ1y7

發表回覆

你的電郵地址並不會被公開。 必要欄位標記為 *