《生活就只是一場無盡的競爭遊戲嗎?》

劇集《魷魚遊戲》大熱,或者你同身邊嘅人都係追劇嘅一份子。當大家睇住每個參賽者喺遊戲入面,為咗唔被人淘汰而苦苦堅持,又有冇一啲情節勾起你嘅共鳴呀?

導演黃東赫喺訪問嘅時候話,指《魷魚遊戲》係關於資本主義社會嘅寓言。佢話韓國社會本身競爭就十分劇烈,身處其中嘅每個人都感到很大壓力。佢哋一方面積極面對,一方面又很大壓力,於是就出現各種副作用。導演甚至話佢拍第一季時已經因為壓力太大,而甩咗6隻牙。

大家生活喺同樣係無錢就萬萬不能嘅香港,相信大家壓力都唔會細,有時仲會好攰,唔知點算好。

不過同遊戲唔同,真實世界我哋絕對唔係得自己一個,我哋身邊總有人願意分擔我哋嘅壓力,同我哋一齊面對。

如果你留意到身邊有人好大壓力,不妨主動關心一下?

如果你發現自己收埋好多壓力,試下講少少比你信任嘅人聽?

如果你想搵我哋uTouch分享你嘅壓力故事,我哋都好樂意聆聽,通過網絡世界陪住你。

另外,我哋嚟緊都會有個減壓工作坊,假如你想一齊拆解自己嘅壓力類型同程度,一齊嘗試一啲放鬆叉電嘅技巧,都可以PM我哋報名呀。

「喺呢個世界,無人會喺孤島。」

--------------
「好好休息」減壓探索工作坊
日期︰10月8/15/22/29日(逢星期五)
時間︰7:30-9pm
對象:18-24歲青年
地點︰香港青年協會隆亨邨社區中心5樓

***************************
⁡Instagram:http://instagram.com/utouch_hkfyg
Facebook:utouch.hk
Facebook inbox:http://m.me/utouch.hk
Whatsapp:https://wa.me/85262778899

發表回覆

你的電郵地址並不會被公開。 必要欄位標記為 *