‘’單身左十幾年,知道自己樣貌身材唔討好,所以都無咩自信。係現實完全識唔到男仔,所以就諗住試下玩交友app,點知一玩就出事。

我本身已經係profile到打左自己係肥底,樣5分咁。個個男仔都要match我話覺得我ok 想交換相。
但睇完我張相之後,就笑我人形豬都學人玩app。之後都算…

無幾耐就有朋友話我知我比人擺左上網…每個人都笑我肥到豬咁唔好係到獻世,問我呢塊豬排哪來的自信。好多好多難聽既說話,又起埋我ig 邊間u同電話no 出黎。個陣真係驚到唔敢出街,怕個個都認得我驚比人笑…
我成日係到諗係咪真係要去整容,肥婆係咪真係好似佢地咁講唔應該係世界上生存。都有諗過係咪要自殺..反正呢個世界冇人中意自己。肥就係原罪。’’

By Jess (化名) 20歲

而家嘅Jess被診斷患上焦慮症,因為每次出街之前都會好緊張好擔心,最嚴重嗰排真係完全出唔到街,每次出街之前都會標晒冷汗。雖然而家病情有好轉,但係佢對自己仍然係非常缺乏自信,都需要食藥去令到自己穩定啲。儘管有時喺外人眼中佢好似冇咩嘢咁,但佢嘅內心已滿佈傷痕,難以抹去。

面對網絡欺凌,有時候你都會不知不覺做咗旁觀者,更甚係加害者。你無法想像受害者背後要承受幾多嘢,你無法想像你一個回覆可能係佢一世嘅陰影。
如果你都想知多啲關於點樣做,
誠邀你出席uTouch嚟緊舉辦嘅網上欺凌特展🔽
日期:3月25日至26日 (星期六、日)
時間:12:00-19:00
📍地點:中環街市1/F Inno Expo

當日會有 :
📌網絡藝人分享會
📌網絡欺凌隧道體驗區
📌互動故事體驗
📌 「逆轉欺凌」互動裝置
📌 療癒工作坊

#香港青年協會#uTouch#HKFYG#FACEBOOK#META#Cyberbullying#anticyberbullying#網絡欺凌#centralmarket

發表回覆

你的電郵地址並不會被公開。 必要欄位標記為 *