‘’我係有抑鬱症既。係初中個陣開始有,初頭都冇咁嚴重,但去到中六個陣,可能加埋dse既壓力,我既負面情緒同埋自殘傾向就愈黎愈嚴重。有好幾次係學校係真係控制唔到,上上下堂爆喊﹐同埋拎把界刀出黎界手。有一次係考mock之前,我又界手流左好多血,所以學校都幫我叫左白車。

經歷左第一次入院之後,我都係屋企休息冇再返學幾個星期。
有日負面情緒又到,但我忍住左冇自殘,第一次po左張全黑圖上ig 發洩。之後有一兩個同學覆我:
「成日係到attention seeking,你咁想死到底幾時死?」
「今日唔自殘轉係ig叫春?」

當時我既心情又跌返落谷底,冇錯我即刻又自殘。其實我知道我自己好煩,係學校個陣個d失控行為都好影響其他同學。我都好辛苦,我唔想咁我都覺得自己好對唔住佢地。我知道有病唔係大哂,所以我都想努力去克制呢d自殘行為。然而當我第一次唔去自殘,嘗試用另外一種手法嘗試去發洩情緒既時候,原來係唔容許既….’’

By BoBo (化名) 20歲

Bobo自言覺得自己好麻煩,其實自己都好討厭當時嘅自己,好想自己有日可以脫離呢個病,但現實係成日都好似遙遙無期咁。好多人對有情緒病嘅人都唔太理解同埋接受,有好多人都覺得有病係因為佢廢,但無論當初係因為咩原因而病咗,大家可以選擇唔去關心呢班人,但又何必網絡上講啲咁傷人嘅說話呢?呢個世界需要多一點點愛。

面對網絡欺凌,有時候你都會不知不覺做咗旁觀者,更甚係加害者。你無法想像受害者背後要承受幾多嘢,你無法想像你一個回覆可能係佢一世嘅陰影。
如果你都想知多啲關於點樣做,
誠邀你出席uTouch嚟緊舉辦嘅網上欺凌特展🔽
日期:3月25日至26日 (星期六、日)
時間:12:30-19:00
📍地點:中環街市1/F Inno Expo

當日會有 :
📌網絡藝人分享會
📌網絡欺凌隧道體驗區
📌互動故事體驗
📌「逆轉欺凌」互動裝置
📌 療癒工作坊

#香港青年協會 #uTouch #HKFYG #FACEBOOK#meta #Cyberbullying #anticyberbullying#網絡欺凌 #centralmarket

發表回覆

你的電郵地址並不會被公開。 必要欄位標記為 *