一星期前,我曾經對一個鐘意嘅女仔許下一個承諾。

「一星期之內,我幫你忘記前度」我堅定地說。

因為一個突如其來嘅念頭,一個衝口而出嘅說話,一個似是疑非嘅時機,造就一星期內所發生嘅事。

一直以來,我都有個青梅竹馬嘅朋友,佢叫阿螢。呢個年頭應該好少人再講「青梅竹馬」呢個詞語,因為喺大多數人眼中,男女之間好難保持到一個純友誼關係,特別對於男仔。喺阿螢眼中,可能真係當我係一個好朋友,但喺我眼中,阿螢就係我唯一,雖然佢有男朋友,但我仍然甘願做一隻小小嘅兵仔,一直陪伴住佢。

呢晚,阿螢約咗我去尖沙咀海旁傾計,我岩岩喺電話之中聽到佢把沙啞嘅聲音,我就知道佢出現咗問題。

「我同男朋友分咗手。」阿螢呆呆望住大海,淡淡地說出。喊咗一大輪,佢都開始平伏落嚟。

海風吹來,空氣之中帶點霧氣,有種黏點糊糊嘅感覺,感覺唔係太舒服。我聽完阿螢分手消息,內心出現一個唔應該出現嘅暗爽,佢地分手即係代表我仲有機會可以同佢一齊,但見到雙眼通紅嘅阿螢,又唔忍心見到佢咁痛苦嘅樣,內心矛盾不斷地掙扎,而且我唔係好識得安慰一個剛分手嘅人,只能夠默默地聆聽著。

「阿明,你有冇試過鐘意人而對方係唔鐘意你?」阿螢突然將問題轉移喺我身上。

呢個問題問得好,問得妙。如果呢題係DSE考試題目,我一定可以拎滿分。我鐘意嘅人就係你,同樣地,你無選擇到我,而選擇咗隔離班嘅男仔。

「試過。」我說。

阿螢好奇地望著我,然後問:「真係架?你鐘意過邊個?無聽你講過嘅?」

「都好耐嘅事。你問嚟做咩?」我盡快轉移返個話題。

「如果你試過,既然對方唔屬於你,你點樣放低對方? 呢刻,我好想即刻放低我前度,唔想再因為佢而影響我生活。」阿螢似乎意識到再傷心落去都無補於事,唯一出路就係放低對方,重新過住新嘅生活。

我好開心阿螢會有咁嘅想法,但知易難行,感情嘅野唔係話一句放低就可以放低,就正如我一直都想將阿螢放低,我都無辦法做到。

我地兩個沉默地望住前方,望住一架接一架嘅船喺我地眼前駛過,我無回答到佢問題,阿螢亦都無追問,因為世上根本無一種快捷方法可以即刻將對方忘記。

丫,快捷方法係有。我腦海出現了一個念頭。

「一星期,你比一星期時間我。」我急不及待地說。

「一星期?比一星期你做咩?」

「一星期之內,我幫你忘記你前度。呢一星期,你要做我女朋友,我相信接住落嚟嘅日子,我所做嘅野會幫到你忘記前度。」

好多年前阿螢仲未拍拖時侯,我就已經想向佢表白,但怕羞怕事嘅我一直都拖住拖住唔敢講,最後眼白白望住阿螢離開我。估唔到呢一刻,我竟然可以咁大膽,咁認真地講出呢番說話,大概我心底裡知道再唔好好把握呢個機會追阿螢,歷史只會重覆,我同阿螢關係永遠都只會係好朋友。

阿螢起初帶住充滿疑問嘅眼神望住我,然後慢慢露出笑容,說出一個我等咗好多年嘅說話。

「好呀,由呢一秒開始,我就係你女朋友。」

本來我心跳得好快,當聽到佢呢番說話,剎那間我腦海一片空白,然後我都開始露出怕羞笑容,不斷微笑地點頭。阿螢即刻笑我臉紅,我呢刻覺得個身好熱,唯有檸轉臉避開佢視線,而佢就不斷捉住我叫我望佢,我地兩個喺海旁中拉拉扯扯,睇到佢笑返,似乎呢個係一個好開始。

拍拖第一日

今日一起身張開眼嗰一刻,我腦海第一個諗嘅人就係阿螢,好想好想見到佢,但今日係星期日唔洗返學,攪到我好想快啲完結呢一日。咪住,我唔應該咁諗,呢一星期內我唔可以咩都唔做。

琴晚我提出拍拖一星期係因為我覺得如果呢一星期我喺阿螢心目中地位有所提升,又或者我呢個星期做啲去感動佢,令佢接受我,咁佢心目中嘅前度影像自自然然就會慢慢消失,咁樣我就可以幫佢忘記前度。

同時間,我要求唔係半年,唔係一年,點解要一星期?因為一星期後就係聖誕節,我希望一星期後,我可以用一個真正男朋友身份同佢慶祝。

我即刻拎起手機Whatsapp佢,我望住手機螢幕,慢慢打上

」 BB豬,起身未呀? 我好掛住你呀!」

我吞一吞口水,會唔會好鬼骨痺呢?佢睇完會唔會想嘔!?平時同佢傾計大家都係粗聲粗氣,呢家打呢啲肉麻野真係……令我遲遲唔敢Send出去比佢。

唔得,我係佢男朋友,講呢啲說話係正常!無錯!係正常!於是我大膽地Send出去。嗚呀!好似好無臉呀!

轉眼間,阿螢覆返我。

佢首先回咗一個非常驚訝嘅emoji樣,然後覆我

」 邊個係你BB豬……」

我呆呆望住手機個螢幕,內心沉咗一沉,佢係接受唔到定係唔記得咗我地琴日個約定?呢刻真係想搵個地方收埋自己一世算,真心覺得自己好樣衰。琴晚仲開心咗好耐,唉!原來沒有,從來都沒有,纏綿邂逅完全虛構……我都係扮哂野話講笑算。

正當我想覆佢時候,阿螢又覆咗我。

」 我係你嘅BB,唔係豬囉!我都好掛住你!」

嗚呀!我個心情簡直就係坐過山車一樣!個衰妹咁玩我!差啲喊出嚟。呢家佢咁講,姐係琴晚個約定唔係假。

我按佢Whatsapp 頭像嚟睇,見到佢個笑容,我就諗……我唔應該喺到自High,佢答應做我一星期女朋友唔係亂嚟,而係佢真心想忘記前度,同埋信得過我先會咁做。

嗯,我要努力啲先得。之後我就開始瘋狂同佢Whatsapp到夜晚,瘋狂講一啲曖味說話,起初大家都好坦白話感覺怪怪地但又好好笑,但我地都唔理了,總之我地開心就得。

拍拖第二日

今日係星期一,我從來都無咁想返學,我好想快啲返到學校見到佢!所以今日我勁早就起身,勁早執正一下自己就出門!因為今日我約咗阿螢一齊返學,雖然佢落車位置離學校只有十分鐘路程,但我都享受同佢行呢十分鐘。

但當我見到佢時候,發現佢雙眼依然通紅,似乎岩岩喊過嚟。

「你無事呀嘛?」我擔心地問。

阿螢搖搖頭,示意無事。我地兩個一直沉默住行返學,我不時都望一望佢究竟咩事,再望一望遠處嘅學校,大概佢應該唔想返學校見到佢個前度,佢地兩個係同班同學,根本就無得避,呢點亦都係我好在意嘅地方。要忘記一個人,第一步先要離開佢個圈子,盡量將對方所有野全部無視,否則阿螢就算點努力將佢同前度嘅回憶收埋,但每次返學見到面,腦海回憶就會浮現返。

唉,本來今朝早諗住問佢我地之間嘅關係好唔好話比人知,雖然大家都有共識係假,但如果我地變返之前關係喺學校相處,咁呢五日我只可以靠Whatsapp或者放學時間同佢以情侶方式相處,對我諗嘅計劃有啲出入。

但呢個時候問佢會唔會影響到佢心情,又或者佢根本就無認真過,只係我諗得太多,做得太多?

「做咩唔講野嘅?男朋友。」阿螢似乎都留意到我情緒。但我聽到佢最後三隻字,我又有啲暗爽。

「無呀,諗緊一陣Lunch食咩之嘛。」我隨意作咗個原因。

「咁都好諗?哈,低B。」說罷,我地兩個就入到學校,各自返返自己班房。

我望住佢背影,估唔到我地假拍拖第二日,我就已經同佢講咗一個大話。

今日上堂唔係好專心到,阿螢有煩惱而搵我,估唔到我自製咗個煩惱比自己,得返五日,我真係可以消除阿螢個前度,我將個地位提升?真係可以咩? 唉,長痛不如短痛,感情嘅野唔可以拎嚟玩,咩假拍拖…..呢啲野一認真便輸了,我諗阿螢都應該講下,邊會認真。

午膳鐘聲響起,按慣例我都會同班Friend一齊出去食,本來都無咩特別,但今日阿螢竟然企喺我地班房門口等我。

佢嘅舉動,引來好多人起哄,不斷笑我:「得喇!食女得喇!唔洗食飯架喇!」

我同阿螢慢慢離開學校,我就問:「做咩同我一齊食嘅?」

阿螢望住我惡惡地咁講:「做咩?唔想見到我呀? 咁我走囉!」

「唔係唔係唔係!我純粹問下姐!」我即刻哄返佢。

阿螢嘆了一口氣,拍一拍我膊頭:「我都知你無咩拍拖經驗架喇!呢家等姐姐教下你喇!男朋友!」

「車!我洗你教!」接著我大膽地拖住佢隻手行。佢無縮,姐係佢接受呢個進一步舉動,咁又係,拍拖…..拖手應該係好正常丫? 」

冷風迎面吹來,過往呢條路我一直同班Friend叫哂救命話好凍。但呢刻,我竟然完全無凍嘅感覺,反而仲有啲溫暖,阿螢隻手好暖,就好似拎住個暖蛋喺手一樣咁溫暖。

我望一望佢,佢係笑緊。

拍拖第三日

今日我拎咗個結他返學,好早就同班Friend夾定一陣嘅驚喜。佢地知我目的後,都問我係咪同阿螢拍拖,我都唔知點答佢,唯有含糊咁回應。但眼見班死黨為我有拖拍而真心為我高興,我反而有種呃佢地嘅感覺,內心有啲唔好受,但唔理了。

中午時候,阿螢照舊等埋我一齊出去食。但今次我好耐都無出去,於是佢就入班房搵我,當佢入嚟後,只見我拎住個結他,身邊幾個朋友企喺我身旁,然後我說:「首歌送比你。Westlife嘅My Love!」

呢下舉動又引來全班起哄,連隔離班嘅人都係走廊食花生睇。

「An empty street, an empty house~~A hole inside my heart~I’m all alone, the rooms are getting smaller~~」

我開頭認真地唱,但當唱到去 」 Where the skies are blue 」 本來下一句係 to see you once again, my love,但因為To see you once again 同 屎係黃色嘅 呢句好似,我地就跟住唱 ~ :「屎係黃色嘅~~」

呢下終於引到佢笑,同時身邊食花生嘅人都跟住我地一齊唱

」 Where the skies are blue~ 屎係黃色嘅!My love~~」

一片起哄聲之下結束呢場驚喜,呢下亦係我人生之中最感到青春嘅一次,如果阿螢真係我女朋友就好。

「做咩無喇喇唱歌比我聽!仲要唱到咁核突!」阿螢笑問。

「咩核突呀!情歌嚟架!」

「係咁唱屎係黃色囉!你要唱嘅情歌比我聽,就認真唱一隻比我聽!」阿螢帶點命令口吻。

「好!我應承你,搵日唱首情歌你聽。」

呢個係我對阿螢第二個承諾。

放學,我約咗阿螢一齊放學行商場,但我要補課所以一直留到好晏,我本來以為佢應該走咗,但都照行去佢班房睇下。

點知比我見到佢同佢前度一齊喺班房入面,我本能反應即刻縮返後唔比佢地見。

點解我要避? 同埋佢地喺到做緊咩?

「個男仔係咪你男朋友?」前度問。

佢所指嘅男仔係咪講緊我?

「出聲呀答我喇!又一齊返學,又一齊出去食,今日仲唱埋歌比你聽!至威係你喇!」

「……」阿螢一直沉默住,但我隱若之中聽到佢有點嗚咽,應該又喊緊。

「同你分手唔夠一日,你就同人拍拖,喂!小姐你啲眼淚假架?吓?呢下玩報復呀?我出面有女人,你即刻搵返個男人激我呀?」

前度呢句說話一下子傳入我腦海入面。報復? 激佢?係喎,阿螢咁爽手答應而且咁高調,可能真係想搵我嚟激佢…..根本就無諗過認真看待呢段關係。

「喊夠未?你答我一句,你係唔係同佢拍拖,係定唔係?」前度再逼阿螢說。

「答呀!係定唔係呀!」前度咆哮地說。

我企喺班房門外,緊握拳頭地等待佢阿螢嘅回應,呢個回應對我同對佢嚟講係非常重要。

「我同佢……」阿螢帶住沙啞嘅聲音慢慢地回應。

〈上集完〉
待續

******************************************************************

最後送上一首歌- 落花流水

發表回覆

你的電郵地址並不會被公開。 必要欄位標記為 *