《過去的五月天,你生活還好嗎?》

琴晚返屋企時侯,返工返咗成日,身心都好疲倦,面對住生活種種壓力,真正令我感到喘息嘅時間同空間,就係放工搭車返屋企嘅時間。
可能壓抑得太耐,好想好好抒發一下自己情緒,但苦無方向,唯有聽住啲慘情歌曲,聽到有共嗚時侯就會痛心地滲出眼淚……我嘅人生係咪就係咁落去?
落車後,突然有人從後拍一拍我,我嚇咗一嚇。轉身一望,原來係昔日嘅中學同學阿軒。
「喂,好耐無見,你最近幾好嗎?」阿軒客氣地問。
我呆一呆,然後竟然違背自己感受地回應:「我最近…..幾好呀。」當我講完後,腦海即時喺到諗,明明我前一刻仲係覺得自己人生好慘,明明自己生活好大壓力,點解當有人問我最近點時,我竟然會回應我幾好?
阿軒聽後感到開心:「咁好丫,我就唔同,我失業失咗幾個月喇。」
我望住阿軒,佢毫無修飾咁直接表達佢面對嘅困難,反觀自己……
「我相信疫情過後,經濟會慢慢回復返,你要堅持落去。」雖然我唔係好識點樣安慰人,但我真心希望我嘅說話能夠鼓勵到阿軒。
「希望喇,唯有Keep住搵,搵唔到都無辦法。我呢家趁時間多咗咪做下運動,練下體能,等自己有返啲目標,無咁頹呀嘛。」阿軒正面地說。
我微笑回應,但心裡會覺得會唔會太正面,如果我嘅壓力可以做下運動就可以解決得到,我估我24小時都去做。
「唔講喇,我行嗰邊返去。喂,其實難得我地住得咁近,應該平時約多啲出嚟吹下水。」阿軒說。
當我正想講:「好呀,搵日喇。」但諗咗陣,又覺得好似好麻煩咁,有時間都抖下打機仲好。
我未回應,但阿軒亦續說:「吹下水傾下計,個人都放鬆啲,至少……我想有人同我講下嘢,講下我生活,講下我面對緊啲咩。」
我呆呆望住阿軒,雖然佢表面睇落好正面,但實質原來佢都需要有人同佢傾計。又或者,我都需要勇敢面對自己問題,然後搵個人陪我傾下計。
「好呀,就聽晚,講下大家最近點。」
阿軒微笑後便轉身離開,我望住佢背影,唔知點解覺得個人輕鬆咗,原來短短幾句對話,可以令我狀態唔同哂,但明明我嘅問題仍然喺到,心裡反而覺得釋懷。
我開始明白點解阿軒咁想搵人傾,我亦都明白自己其實都想搵人傾。
我諗下次再有人問我 」 你還好嗎 「
我會勇敢地回應我真正自己 : 「其實唔好。」
過去五月天,大家生活還好嗎?
疫情下,人與人之間要保持米幾距離,社會種種事件亦令情緒受到牽動,生活壓力亦受到挑戰。
但無論如何生活過成點,五月天總會過去,迎接我地嘅仲會有六月、七月、八月….
所以我地要勇敢積極地面對。
就好像五月天首倔強歌一樣
就算失望,不能絕望
如果有任何煩惱都可以搵我地傾下計
亦都可以試下了解自己,做我地個輔助小精靈
睇下自己快樂指數去到幾多 =]
————————————-
【uTouch】http://utouch.hk/
Facebook:utouch.hk
Facebook inbox:http://m.me/utouch.hk

發表回覆

你的電郵地址並不會被公開。 必要欄位標記為 *