《生活壓力好大,但為咗唔想比人知,返工時都要戴住面具做人》

香港人情緒健康出現危機,新生青年上班族首當其衝應該需要關顧嘅一群。

最近同一個岩岩出嚟做咗一年工嘅青年傾談,佢話佢本身抗逆力比較差,自信心相對地低,但幸運嘅係,佢能夠得到一份工作,即使人工同佢學歷同期望仍然有一段距離,但仍然感恩。

但青年身邊嘅人就唔係咁諗,讀咗咁多書,仍然對佢好高要求同期望,不時不覺間令佢感到巨大生活壓力,扣減家用,日常開支洗費都對佢造成巨大生活壓力負擔。

加上踏出社會工作後,同朋友聚少離多,傾訴對象突然變成一件奢侈品,即使搵到了,但仍然難以開口說一聲:「我最近生活好痛苦。」

呢種情緒,呢種感受,唔可以比人知,無論你喺屋企點樣匿埋一邊喊都好,返工你就要振作,至少拎住個面具繼續返工,笑住對人,成為大家嘅「開心果」引其他人笑。

「諗深一層,戴住面具返工一日九個鐘都幾恐怖。」案主說。

但我諗,其實仍然有好多人返到屋企之後,都係繼續戴住面具,彷彿整個人生都係為了別人而活,逐漸遺忘真實嘅自己。

休息,放鬆情緒係非常重要。

如果職場上戴住面具係現實,咁一旦我地失去力氣,失去控制情緒,就更容易將心中不滿同負面能量爆發出來,情況或許更壞。所以,休息可以令我地補充力氣,放鬆情緒,先可以繼續堅持落去。

繼而有一日,我地可以能夠除下面具,對住所有人都能夠做返自己。

「咁阿sir你返工有冇戴住面具?」案主問。

「有邊個返工唔戴面具呀?」我笑說。

「只係,我識得放鬆同學識平衡,盡量希望可以將生活同工作分開,雖然我仍然未去到呢個境界,但我仍然會努力。」我續說。

各位打工仔,You are not alone.

************************

請Like 我地Facebook / IG,以示支持。

如果大家想找人傾訴,我們很樂意和你詳談
大家亦可以嘗試我們的輔助小精靈,去了解自己,測試你的快樂指數。
http://m.me/utouch.hk

https://hearforyou.hk/tc/home
想了解多d 有關情緒服務,可以上呢個網址=)

#情緒支援
#hearforyou
#孤獨感
#辦公室的孤獨
#面具
******************
Instagram:http://instagram.com/utouch_hkfyg
Facebook:utouch.hk
Facebook inbox:http://m.me/utouch.hk
Whatsapp:https://wa.me/85262778899

發表回覆

你的電郵地址並不會被公開。 必要欄位標記為 *