《好耐冇人聽過我講嘢了》

由細到大我都係一個好稱職嘅聆聽者。

自細個起,屋企人講咩我都會照單全收。我唔會反駁,亦從來唔會埋怨,佢哋叫我做乜,我就做乜。其實學業壓力唔係冇,但個個都有壓力架啦,點解我要話俾人知?

記得中四嗰陣我有個friend叫達仔,佢失戀嗰期,我日日都陪住佢,有一日放學行行下,行到去我坐車嘅巴士站,佢同我講:

『你真係一個好好嘅朋友,每當需要你嘅時候,你都會喺度,唔該哂你。』

我立即當然就好尷尬,回敬一句:

『搞笑咩講呢啲,大家咁話啦,心照。』

然後大家互相搭咗下膊頭就各自返屋企。我望住達仔略為瘦削嘅身影,我好興幸有人當我係佢嘅真心朋友。

諗諗下,我又真係好少同達仔講有關自己嘅野。不過其實達仔已經算係我好熟嘅朋友,至少佢失戀嗰陣曾經喺我嘅懷抱入面喊過。

可惜嘅係,我同達仔喺中六畢業就斷咗聯絡。我讀緊大學嘅時候,每次經過旺角望到我以前每日放學等車嘅車站,我都會諗起達仔。個巴士站並冇變過,變咗嘅係我哋,我唔知嗰一刻達仔諗緊啲咩,但嗰一刻我係諗住佢。

時光飛逝,轉眼就大學畢業幾年,喺大學我都識到我嘅女朋友Jenny。

有一日我去接佢收工,佢一見到我就撲上黎伏喺我心口度喊,話返工返到好大壓力又好唔開心,跟住落嚟就係長達一小時嘅工作辛酸史,呢一個鐘我都有好認真聽每一件事,包括佢無能嘅擺款上司,女同事之間嘅辦公室政治,欺凌,等等。

講完一輪之後,Jenny攬住我同我講:

『你真係一個好好嘅男朋友,每當我需要你嘅時候,你都會喺度,多謝哂你bb。』

聽到呢一句,我腦入邊突然閃過達仔嘅身影,諗起當時喺巴士站分別嘅畫面。我立即喺Jenny面前拎咗部電話出嚟,㩒入聯絡人,搵到達仔個電話,我好猶豫咁停咗達仔嘅聯絡人畫面,Jenny有啲困惑咁望咗我一眼,之後就一下子捉住我隻手指㩒咗落去。

電話嘅另一邊好快就傳嚟好耐冇聽過嘅聲音:

「喂,阿明?有事搵我?」

咁耐無搵大家,以為大家關係已經一早完結,但原來只需要簡單一個電話就可以將斷咗嘅線拉返番嚟。

而我聽到達仔嘅問候,眼淚真係忍唔住係咁流,眼泛淚光哽咽:

「係…..真係有事…..我今日俾公司炒咗,不過咁耐無見打嚟就咁講呢啲好似好怪咁,所以我想約你見面傾,順便當聚下舊。」

其實我無諗過搵達仔訴苦,因為從來只有我聽人訴苦,但當達仔一句 『有事搵我? 』 ,我過去嘅一直屈住屈住嘅情緒忍唔住同達仔講…..

原來,我都需要同人訴苦,原來,朋友係需要互相支持,原來,想搵人傾計都唔係咁難開口。

聽到我俾人炒咗嘅呢個消息,Jenny喺我身邊呆咗。事後佢同我講返,佢唔係因為我俾人炒咗所以呆咗,而係咁大件事,我竟然可以聽哂佢一個鐘頭嘅辦公室故事先至講出嚟,佢嗰一刻係有啲自責點解自己冇諗過問我今日過成點。

我聽完之後笑咗出聲同佢講:『由細到大我都係一個好稱職嘅聆聽者嚟架啦。』

************************************

有一種人係習慣咗做一個聆聽者

慢慢都會停止咗表達自己嘅情緒同感受

長期累積負能量

對自己同身邊嘅人都唔係一件好事

大家未必有勇氣去同身邊嘅人表達自己久未釋放嘅情緒

但不論大小事

uTouch都會做你嘅聆聽者。

****************

請Like 我地Facebook / IG,以示支持。

如果大家想找人傾訴,我們很樂意和你詳談

大家亦可以嘗試我們的輔助小精靈,去了解自己,測試你的快樂指數。

http://m.me/utouch.hk

#情緒支援
#聆聽
#壓力
#壓抑
#釋放

******************

Instagram:http://instagram.com/utouch_hkfyg
Facebook:utouch.hk
Facebook inbox:http://m.me/utouch.hk
Whatsapp:https://wa.me/85262778899

發表回覆

你的電郵地址並不會被公開。 必要欄位標記為 *