“中學個陣,唔知點解就一直成為班上被欺凌既對象,可能係我本身都冇咩朋友同睇落好恰掛。有次放學後,佢地話想打我。我以為我今日又得罪佢地d咩… 原來因為今日特別睇我唔順眼,而佢地今日心情唔好…

之後3個女仔就圍毆我,仲拍左片擺左上ig。條片好快傳左出去,我知道有人話我好慘,但我都見到有d留言話好人好者唔會比人打,肯定本身都mk妹,唔值得可憐。個陣每次見到佢地咁講,我都會喊係到諗係咪真係我先係有問題個個。佢地根本都唔知我平日係學校經歷過d咩。我明明係受害者但仍然有人希望我死。雖然已經過左好多年,但個d字句都仲係我腦入面。”

By Ching (化名) 22歲

Ching當年因此轉校,不再活於恐懼中。但亦證實患上抑鬱症,度過一段經常要自殘入院既時光。幸得新學校的社工和朋友開解與支持,而家情況都算穩定有好轉。事件令佢內心變得強大,亦唔再鑽牛角尖,日日諗「點解要係我」。因為好多人覺得要欺凌一個人總係有啲原因,但其實原因真係可以好簡單,就係佢睇你唔順眼。

面對網絡欺凌,有時候你都會不知不覺做咗旁觀者,更甚係加害者。你無法想像受害者背後要承受幾多嘢,你無法想像你一個回覆可能係佢一世嘅陰影。
如果你都想知多啲關於點樣做,
誠邀你出席uTouch嚟緊舉辦嘅網上欺凌特展🔽
日期:3月25日至26日 (星期六、日)
時間:12:30-19:00
📍地點:中環街市1/F Inno Expo

當日會有 :
📌網絡藝人分享會
📌網絡欺凌隧道體驗區
📌互動故事體驗
📌「逆轉欺凌」互動裝置
📌 療癒工作坊

#香港青年協會 #uTouch #HKFYG #FACEBOOK#meta #Cyberbullying #anticyberbullying#網絡欺凌 #centralmarket

發表回覆

你的電郵地址並不會被公開。 必要欄位標記為 *