‘’升中學咁耐就戴足口罩咁耐,再加上成日zoom上堂,真係冇咩人知道我個真樣係點。好多同學仔讚我隻眼好靚,成個鬼仔咁。之後又叫我做口罩男神。我一開始唔太知係諷刺黎,仲因為咁開心左。

之後有次放飯食lunch,我feel到有班人係咁望住我。原來佢地突登係到捕我食飯除罩個下個樣。之後佢地整左張before & after 擺左上group到笑。前排,口罩令解除左未成日有人係到討論有咩人係戴口罩先靚,個個係到笑我。叫我以後唔好除罩啦,費時嚇親人。又問我點解阿爸阿媽生到你咁慘,得對眼靚?

我覺得好委屈,其實又唔係我想戴口罩黎呃人話自己靚仔… 而家我戴又唔係除又唔係…真係好唔開心,同埋張before & after 已經係學校到瘋傳…”

By Daniel (化名) 15歲

Daniel 都曾經向老師講過呢件事同埋同朋友呻,但大家都係話由得佢啦件事好快就過,大家都好善忘。所以佢都好無奈,只可以喺呢度呻吓呢種委屈又唔開心嘅感覺。其實除非當事人願意,無啦啦將人擺上網再加以恥笑,其實真係網絡欺凌嘅一種來的。

面對網絡欺凌,有時候你都會不知不覺做咗旁觀者,更甚係加害者。你無法想像受害者背後要承受幾多嘢,你無法想像你一個回覆可能係佢一世嘅陰影。
如果你都想知多啲關於點樣做,
誠邀你出席Utouch嚟緊舉辦嘅網上欺凌特展🔽
日期:3月25日至26日 (星期六、日)
時間:12:30-19:00
📍地點:中環街市1/F Inno Expo

當日會有 :
📌網絡藝人分享會
📌網絡欺凌隧道體驗區
📌互動故事體驗
📌「逆轉欺凌」互動裝置
📌 療癒工作坊

#香港青年協會 #uTouch #HKFYG #FACEBOOK#meta #Cyberbullying #anticyberbullying#網絡欺凌 #centralmarket

發表回覆

你的電郵地址並不會被公開。 必要欄位標記為 *